
Veel onderzoek is nog gebaseerd op vragenlijsten. Wat mensen zeggen is echter vaak niet wat ze daadwerkelijk doen. Vandaar is impliciete data waardevoller. Hoe bewegen mensen zich (GPS data)? Wat kopen zij (transactie data), wanneer en in welke winkels doen zij dit? Wat vinden zij leuk (kijkgedrag) en welke reclame hebben zij gezien? Wat is het effect van campagnes op de omzet? Hoe kan dit het best meetbaar gemaakt worden? SilverLabs ontwikkelt closed loop methodieken op maat in samenwerking met topnotch partners op het gebied van onderzoek, data sciences en data partijen. Vervolgens kan deze methodiek worden geïmplementeerd en geautomatiseerd. SilverLabs creëert een ecosysteem waarin zelfdoen, experimenteren en leren voor adverteerders centraal staat. SilverLabs bewerkt, ontsluit en herdefinieert databronnen op een GDPR compliant manier. En helpt een tech platform in te richten dat future proof is.
‘Voeg een testimonial toe van iemand die je services waardeert.’
Jan Janssens