Behavioral Sciences

Behavioral sciences bestudeert alle sociale, psychologische, biologische, economische en culturele factoren die het gedrag bepalen van mensen. Gedrag dat weerbarstig en onvoorspelbaar kan zijn, maar soms ook juist zeer voor de hand ligt. SilverLabs past deze (neuro) wetenschap toe en ontwikkelt projecten om gedrag te beïnvloeden voor adverteerders en overheden. 

Targeting en segmentatie is een belangrijk onderdeel van (digital) marketing. Behavioral data is daarbij leidend, maar staat door privacy wetgeving onder druk. De zoektocht naar waardevolle alternatieve databronnen is begonnen en SilverLabs zit daarbij in de voorhoede. Welke data levert waardevolle segmenten? Hoe kan 1st party data geactiveerd worden? Welke consent methodieken zijn er en welke zijn het meest succesvol? Wanneer is segmentatie en personalisatie effectief? Welke data is het meest voorspellend voor bepaald soort gedrag? Welke KPI’s doen er echt toe en welke niet?


‘Voeg een testimonial toe van iemand die je services waardeert.’

Jan Janssens

Neem contact met ons op

Voorbeeldstraat 1
Voorbeeldstad, CA 10100
Nederland